Skip to content
- numele angajatorului si sediul/adresa unde s-a produs evenimentul;
- data si ora la care s-a produs evenimentului;
- numele si prenumele victimei, precum si datele personale ale acesteia;
- imprejurarile care se cunosc si consecintele accidentului;
- numele si functia personaie care comunica evenimentul, precum si data comunicarii;
- proces verbal de cercetare a evenimentului;
- nota de constatare intocmita la fata locului, imediat dupa producerea evenimentului, ce cuprinde informatii necesare si relevante;
- schite si/sau fotografii referitoare la eveniment;
- declaratii ale accidentatilor, a martorilor sau ale oricaror alte persoane care pot contribui la elucidarea imprejurarilor;
- copii ale certificatelor constatatorilor si ale fisei de identificare a factorilor de risc profesional, in conformitate cu prevederile legale;
- documentelor emise de unitatile sanitare care au fost in masura sa acorde asistenta medicala ce includ data, ora, precum si diagnosticul;
- copie a procesului-verbal constatator.